غذای خوشمزه

ساخت وبلاگ

نصب فلاشينگ روي ديوار

هر نوع پوشش خمکاري شده که براي پوشاندن نقاط مختلف کار استفاده ميشود اصطلاحا

فلاشينگ روي ديوار  يا نما ناميده ميشود.
پس از نصب ساندويچ پانل يا ورق گالوانيزه براي زيبايي هرچه بيشتر و پوشاندن نقاط اتصال سقف و ديوار يا دو ديوار متقاطع يا براي آب بندي نقاط مورد نياز ميبايست از انواع فلاشينگ و نبشي هاي مناسب براي محل مورد نظر استفاده نمود.


فلاشينگ ها در انواع و اقسام مختلفي طراحي و توليد يا خمکاري ميشود که به طور معمول هر توليد کننده يا کارفرمايي براي خود طرح و مقطع خاصي در نظر ميگيرد و به صورت پيش فرض توليد و نگهداري ميکند، گروه صنعتي پانل حفاظ سازه نيز براي نقاط مختلف کار انواع فلاشينگ و نبشي هاي مناسب و کاربردي را طراحي و توليد نموده که جهت سهولت کار مشتريان در صورت نياز همراه با سفارش آنها به محل پروژه ارسال ميکند.
فلاشينگ هاي خمکاري شده پانل حفاظ سازه از جنس ورق گالوانيزه پيش رنگ شده الکترواستاتيک ميباشد که ضخامت آنها ??? ميليمتر ميباشد و به دليل تجربه بالاي پانل حفاظ سازه در اين زمينه نحوه خمکاريها بو صورتي طراحي شده که هم پوشش دهي کاملي خواهد داشت و هم زيبايي و سطح کيفيت نهايي کار را تضمين ميکند.

انواع فلاشينگ و نبشي

توضيحات: فلاشينگ ها انواع و اقسام بسياري دارند که بي شمار هستند حتي در مواقع لزوم هر طرح و رنگي قابل سفارش و توليد ميباشد، ولي طرح هاي پر مصرف و کاربردي بسيار مشابه و مشترک ميباشند که مدل هاي مختلف به شرح ذيل ميباشند:

 

فلاشينگ نبشي (به شکل Lميباشد با زاويه ?? درجه):

اين نوع فلاشينگ در دو نوع داخل رنگي يا بيرون رنگي توليد ميشود که براي گوشه هاي کار در محل رسيدن دو ديوار به يکديگر نصب ميشوند که يکي براي نماي خارجي و يکي براي نماي داخلي مورد مصرف قرار ميگيرد، همچنين از اين نوع فلاشينگ ميتوان براي پوشاندن نقاط اتصال سقف به ديوار به صورت افقي از داخل يا از خارج کار استفاده نمود که هم به عايق بندي مناسب و کامل کمک ميکند و هم در صورت استفاده از رنگ هاي مکمل با سقف يا ديوار ميتواند ترکيب و زيبايي پروژه را زينت ببخشد.
يک سانت از لبه هاي آخر نبشي ها به سمت داخل يا خارج خمکاري شده اند که اين کار باعث استحکام و زيبايي نبشي خواهد شد.

فلاشينگ نبشي

رنگ بندي: سفيد رنگ موجودي ميباشد ولي تمام رنگ هاي موجود براي ساندويچ پانل ها نيز قابل سفارش ميباشد.
کاربرد ها (نمونه کار) : نمونه کار اجرا شده که از ترکيب رنگي زيبايي در آن استفاده شده.

نمونه کار فلاشينگ پانل حفاظ سازه

فلاشينگ نبشي به صورت پيش فرض باله هاي ??*?? براي فلاشينگ بيرون رنگي و ?*? براي فلاشينگ داخل رنگي دارد ولي براي موارد سفارشي امکان توليد هر سايز و رنگي امکان پذير ميباشد.

فلاشينگ يو ( به شکل U ميباشد با زواياي خمکاري شده ?? درجه ):

اين نوع فلاشينگ پر مصرف براي پوشش دور تا دور حاشيه ساندويچ پانل سقفي کاربرد دارد به جز قسمت آبريز که فلاشينگ سه پله استفاده ميشود؛ فلاشينگ يو ميتواند براي حاشيه ساندويچ پانل ديواري نيز مورد مصرف قرار گيرد و حتي در مواردي که ارتفاع ديوار کوتاه باشد ميتوان به جاي آهن کشي از اين نوع فلاشينگ استفاده نمود به صورتي که ضلع داخلي فلاشينگ به سقف يا کف پيچ يا پرچ ميشود و ساندويچ پانل ديواري در داخل اين فلاشينگ ققرار گرفته و پرچ ميشود و نگهدارنده ساندويچ پانل خواهد بود.
زواياي اين فلاشينگ به صورت ?? درجه خمکاري شده و يک سانت از لبه هاي دو طرف به صورت يه خم کوچک به سمت داخل خمکاري شده که مهمترين مزيت آن ايجاد استحکام و صاف نگهداشتن لبه هاي ورق ميباشد چرا که اگر اين خم کوچک وجود نداشته باشد لبه هاي فلاشينگ به صورت موجي در طول کار حرکت ميکند که در نهايت نماي خوبي ندارد.
اين نوع فلاشينگ با ابعاد پرمصرف زير توليد و اماده تحويل ميباشد ولي در صورت لزوم قابل سفارش گيري در ابعاد، رنگ و مقاطع مختلف با ضخامت هاي مختلف ميباشد:

 

فلاشينگ بام

فلاشينگ بام يا درپوش بام از مهمترين المان هاي ساختمان هاي مدرن است که امروزه تقريبا در بيشتر پروژه هاي عمراني به کار مي رود. در گذشته بر روي ديوار جان پناه از پوشش سنگ که ” قرنيز” ناميده مي شد استفاده مي کردند، اما با توجه به مشکلاتي نظيرشکستگي و ترکيدن سنگ در اثر سرما و گرما و … ، خطر افتادن سنگ بر روي عابرين ، نماي نه چندان زيباي سنگ و… امروزه از فلاشينگ هاي فلزي به جاي قرنيز استفاده مي شود.

فلاشينگ ابزاري است که اغلب جهت آببندي نما و ديوار ساختمان و سازه شيرواني به کار مي رود. البته کلمه فلاشينگ معاني متفاوتي از نظر صنعتي و پزشکي نيز دارد. که کلمه فلاشينگ در اينجا به عنوان ابزاري که جهت آب بندي نما، ديوار و پنجره به کار مي رود، مد نظر است. اين ابزار با توجه به اهداف طراح، طرح و پروفيل فلاشينگ و وظيفه و عملکرد آن از انواع مختلفي از ورق هاي روغني ، سياه ، گالوانيزه و گالوانيزه رنگي در ضخامت هاي دلخواه قابل توليد است. از اين رو طرح هاي متنوع و متفاوتي و عملکردهاي متنوعي براي اين ابزار طراحي شده و مورد استفاده قرار مي گيرد.

فلاشينگ هاي ساختماني با توجه به محل مورد استفاده و هدف طراح به مقاطع متنوع طراحي و توليد مي شوند. مهمترين قسمت هاي مورد استفاده از فلاشينگ درپوش بام و جلو پنجره مي باشد که با توجه به تيپ اجرا و نوع آب بندي معمولا درپوش بام بصورت دو طرفه و جلو پنجره بصورت يکطرفه توليد مي شود.

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : نصب,فلاشینگ,روی,دیوار, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 150 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 22:56

ارائه خدمات تشريفات عروسي و تالار پذيرايي

 

يکي از قشنگ ترين روزهاي زندگي روز عروسي است که برنامه ريزي هاي دقيق و مديريت تشريفات عروسي آن را مجلل تر و با شکوه تر مي کند. پس اطمينان داشته باشيد که ما مي توانيم با برنامه ريزي هايي قبل از اجراي مراسم عروسي، لحظاتي شيرين و به ياد ماندني را براي شما رقم زده و هر آنچه از يک مراسم ايده آل انتظار داريد با اجراي بهترين خدمات و تشريفات براي شما اجرا کنيم. اجاره باغ تالار، انتخاب آتليه، گل آرايي ماشين عروس، نحوه پذيرايي، تدارک شيريني و کيک، آتش بازي و نورافشاني و بسياري کارهاي ديگر از جمله خدمات ما مي باشد.

بهترين تشريفات عروسي

زيباترين و خاطره انگيزترين شب زندگي براي هر کسي مطمئنا شب عروسي مي باشد که با توجه به تشريفات عروسي و خدمات ويژه اي که امروزه در تالارهاي عروسي و باغ هاي عروسي و همچنين آتليه ها و ديگر مکان ها به عروس و داماد ارائه مي شود سبب شده است تا زوجين دغدغه هايي داشته و در انتخاب هر يک از تشريفات عروسي دچار سردرگمي شوند. اما نزديک به يک دهه است که ما با نام گروه خدماتي و اجرايي بياتو عروسي با همکاري ها و راهنمايي هاي فوق العاده  توانسته ايم زوجين را در انتخاب هر يک از تشريفات عروسي و راه اندازي مراسم عروسي به بهترين شکل ممکن ياري کنيم و با مشاوره هاي رايگان، مراسمي لوکس را براي عروس و دامادي در هر نقطه اي از کشور اجرا نماييم. پس به شما هم توصيه مي شود بياتو عروسي

lo4n_m5.jpg

زيباترين تشريفات عروسي

اگر در پيدا کردن  بهترين آتليه عروس، انتخاب جديدترين لباس عروسي، تخصصي ترين  آرايشگاه زنانه  و گريم عروس و داماد، انتخاب زيباترين گل آرايي براي ماشين عروس، تزيين سالن عروسي و همچنين دسته گل عروس، نورپردازي و مراسم آتش بازي، دادن زيباترين طرح کيک به قناد  و بسياري کارهاي مرتبط با تشريفات عروسي با مشکل مواجه شده ايد ما مي توانيم به راحتي با در نظر گرفتن همکاري و سليقه هاي شما بهترين ها و فوق العاده ترين تشريفات و خدمات عروسي را در بيشتر شهرهاي ايران به شما ارائه دهيم. چنانچه شما ايده اي نو و زيبا داريد مي توانيد با ما مشورت کنيد تا ما ايده هاي ذهني شما را در مجالس عملي کنيم ما اين قابليت را داريم تا با داشتن کادري مجرب و با سليقه بدون مشارکت شما در هر اموري کارهاي لازم و مربوط به برگزاري يک عروسي مجلل و با شکوه را انجام داده و شما با خيالي آسوده در رويايي ترين شب زندگي خود حضور داشته باشيد.

 

چه خدماتي تشريفات عروسي ها ارائه مي دهند

تخصصي که تشريفات عروسي اجرا مي کند کنار هم قرار دادن تمام ايده هاي خلاقانه و همچنين طراحي هاي مدرن است و تمام تلاش خود را به کار بسته تا شادترين لحظات زندگي شما يعني شب عروسي و يا جشن هاي نامزدي به يکي از فراموش نشدني ترين خاطرات ذهن شما تبديل کند. بدون شک ما به سادگي اين توانايي را داريم تا با مشارکت شما برنامه ريزي هاي لازم را انجام داده و مکان مناسبي را براي برگزاري مراسم انتخاب کنيم، در زمان بندي مديريت کرده و نحوه پذيرايي را انجام دهيم، بهترين گل آرايي در هر مکاني طراحي کرده و شگفت انگيزترين ديزاين سالن را به وجود آوريم. نورپردازي در سالن، کوچه را بر عهده گرفته و سعي مي کنيم تا شبي را براي شما تدارک ببينيم که لايق شما باشد و با افتخار و سربلندي از مهمانان خود پذيرايي کنيد.

 

لوکس ترين مراسم عروسي

تشريفات عروسي مي تواند با انتخاب زيباترين تالار پذيرايي و همچنين باغ تالار عروسي لوکس ترين مراسم عروسي را براي شما رقم بزند. ما در کنار مشورت هاي شما مي توانيم از بين مجرب ترين  گروه عکاسي، حرفه اي ترين آرايشگاه، با سليقه ترين گل فروشي ها و ديگر ارائه دهندگان خدمات عروسي، فوق العاده ترين مجموعه هاي فعال را براي اجراي هرچه بهتر مراسم  شما انتخاب کنيم و مراسم عروسي شما را با تخفيفات ويژه اي برگزار کنيم. اگر تمايل داريد تا در مراسم شما رقصنده هاي محلي و سنتي و يا موزيک هاي خاصي وجود داشته باشد بهتر است ايده ها و نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد تا ما جان و دل به تصميمات شما گوش داده و  اجرا کننده پيشنهادات شما باشيم.

 

انتخاب مناسب ترين خدمات عروسي

چنانچه به دنبال با سليقه ترين قنادي براي سفارش کيک و شيريني هستيد و قصد داريد تا بهترين سيستم دي جي را در مراسم خود داشته باشيد و همچنين لوکس ترين ماشين را به عنوان ماشين عروس گل آرايي کنيد، ايده اي نو در کارت هاي عروسي اجرا کرده و تشريفات و مراسمات خاصي را در شب عروسي داشته باشيد بهتر است با مراجعه به وب سايت بياتوعروسي بهترين ها را براي بهترين شب عروسي خود انتخاب نماييد.

 

قشنگ ترين شب عروسي

بياتو عروسي به عنوان يکي از بزرگترين وب سايت هاي خدماتي عقد و عروسي در ايران اين قابليت را دارد تا شما را در انتخاب مناسب ترين و جديدترين خدمات و تشريفات عروسي راهنمايي کند. بنابراين شما بدون هيچ دلواپسي مي توانيد با مشاهده کردن عکس هاي اين وب سايت بياتو عروسي، کليپ هاي وجود داشته و همچنين نظران و پيشنهادات کاربران و با در نظر گرفتن قيمت هاي ارائه داده شده توسط کارشناسان اجرايي مي توانيد از ايده هاي شگفت انگيز بياتو عروسي استفاده کنيد. بياتو عروسي امروزه در اکثر شهرهاي ايران خصوصا کلان شهرها در حال فعاليت مي باشد تنها کافيست با ما تماس بگيريد تا در اسرع وقت مجري مراسمات و تشريفات مجالس شما باشيم.

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : ارائه,خدمات,تشریفات,عروسی,و,تالار,پذیرایی, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 167 تاريخ : چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت: 0:09

شيشه پارتيشن اداري يک محوطه سازي شيک و زيبا

در تمامي مکان‌هاي اداري و حتي خانه‌ها زيبايي و فضاي آرامش‌بخش از اولويت‌هاي اصلي به شمار مي‌آيد. شيشه پارتيشن يک ديوار شيشه‌اي مي‌باشد که با نصب آن مي‌توان زيبايي محل کار خود را دوچندان کرد. شيشه پارتيشن‌ها در انواع مختلف شيشه مات و شيشه شفاف توليد و عرضه مي‌گردند که مي‌توان بر حسب نياز از هر کدام استفاده کرد. عموما شيشه پارتيشن‌ها عايق حرارتي و صوتي مناسبي هستند و از هدر رفت انرژي جلوگيري مي‌کنند. امروزه شيشه‌هاي پارتيشن از نوع شيشه سيکوريت و امن توليد مي‌شوند. شيشه‌هاي سيکوريت دوام و مقاومت بسيار بالاتري نسبت به شيشه‌هاي معمولي دارند در نتيجه در برابر ضربات ناگهاني به سادگي شکسته و خُرد نمي‌شوند. نوع ديگر شيشه‌ پارتيشن‌ها به صورت ضد گلوله و با استفاده از شيشه لمينت توليد مي‌شوند. از اين شيشه‌ها معمولا در پارتيشن‌بندي دفاتر و اداراتي مانند بانک‌ها و صرافي‌ها استفاده مي‌شود.

جزء اصلي پارتيشن اداري شيشه است. پارتيشن بندي اداري فضاي اداره را بزرگتر نشان مي‌دهد و باعث افزايش نور طبيعي محيط مي‌گردد. اين امر باعث مي‌شود تا هزينه‌ براي بهاي انرژي و نور مصنوعي کاهش يابد. امروزه پارتيشن اداري در بسياري از اماکن مورد استقبال قرار گرفته و جاي خود را به پارتيشن MDF قديمي داده است. ايجاد حريم خصوصي و فراهم کردن آرامش رواني براي کارمندان و کاهش انتقال صدا تنها بخشي از مزاياي نصب پارتيشن شيشه اي  در فضاهاي اداري مي باشد.

شيشه پارتيشن دو جداره و تک جداره با استفاده از شيشه پارتيشن فريم لس  و يا شيشه پارتيشن با فريم آلومينيوم توليد ميشود. استفاده از فريم و عدم استفاده از آن هر يک ويژگي هايي دارد. فريم آلومينيوم استفاده شده در اجراي پروژه هاي پارتيشن بندي ادارات و دفاتر معمولا از نوع فريم آلومينيوم چيني و اروپايي ميباشد که هر مدل ويژگي ها و معايبي دارد.

ما در شرکت آنلاين دُر تماني نياز هاي مشتريان را پاسخ ميدهيم و انواع مختلف شيشه و يراق آلات مناسب را در اختيار آنان قرار ميدهيم تا به انتخاب خود محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

نوع جديدي از پارتيشن شيشه اي به صورت پارتيشن شيشه اي متحرک توليد و عرضه ميگردد. اين شيشه پارتيشن ها در موقعيت هاي مختلف ميتوانند قرار بگيرند و در نتيجه يک فضاي جديد را براي شما ايجاد کنند. علاوه بر موارد ذکر شده نوع شيشه پارتيشن رنگي در رنگ ها و طرح هاي مختلف نيز توليد ميشوند که ميتوانيد رنگ ها و مدل هاي مد نظر خود را از آنلاين دُر خريداري نماييد.

 

مزيت شيشه‌ پارتيشن

  1. عايق ايدآل و مناسب صوتي، حرارتي و  همچنين مانع از ورود گرد و غبار به محوطه داخلي
  2. نظارت مدير بر تمامي کارکنان شرکت و در عين حال حفظ حريم خصوصي افراد
  3. توليد شده با شيشه‌هاي سيکوريت و امن و مقاوم در برابر ضربات ناگهاني
  4. نصب، جابجايي و هزينه راه اندازي بسيار مقرون به صرفه
  5. توليد و عرضه در انواع و اشکال مختلف و درجه نورگيري کم و زياد
  6. زيبايي و جذابيت محيط کار

قيمت پارتيشن شيشه اي

فضاي مسکوني، اداري ويا تجاري شما با کيفيت هرچه تمام تر ميتواند به وسيله پارتيشن شيشه اي به بخشهايي مجزا تقسيم گردد. در زمان تصميم گيري براي انتخاب پارتيشني مناسب براي محيط خود بررسي و در نظر داشتن مواردي که بر قيمت پارتيشن شيشه اي شما تاثير گذار است ميتواند به انتخاب شما و مديريت هزينه هايتان کمک شاياني داشته باشد. اولين و مهمترين جز پارتيشن شيشه اي و جزء اصلي آن شيشه سکوريت است.متراژ، رنگ، ضخامت و البته طرح روي آن هرکدام به نوبه خود بر قيمت پارتيشن شيشه اي تاثير گذار است.

در صورتي که قصد اجراي پارتيشن شيشه اي براي محيط کار و يا دفتر کار خود هستيد با کارشناسان شرکت آنلاين دُر در ارتباط باشيد.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

 

-------------------------------------------------

لينک فيلم مرتبط در آپارات

https://www.aparat.com/v/7pS1P

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : شیشه,پارتیشن,اداری,یک,محوطه,سازی,شیک,و,زیبا, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 9:51

حفاظ شاخ گوزني، ايمن ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزني همانطور که از اسم آن پيدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزني به دليل انشعابات گسترده تر، تيز و متراکم تر، ايمن ترين و مناسب ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان محسوب مي شود. حفاظ هاي ساختمان روي ديوار ساختمان نصب مي شوند و ضمن افزايش ارتفاع ديوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غريبه و سارقين محافظت مي کنند. سارقين و افراد غريبه با مشاهده حصار شاخ گوزني روي ديوار به هيچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زيرا آنها به خوبي مي دانند در صورت بالا رفتن از ديوارهايي که مسلح به حفاظ شاخ گوزني هستند، قطعا صدمه و آسيب خواهند ديد و نيزه هاي بي رحم اين شاخ گوزني جراحت چندين شمشير را بر روي بدن آنها خواهد گذاشت و در نهايت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ايستادن در کنار حفاظ شاخ گوزني نيز  خطرناک و غير ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزني

تفاوت حفاظ شاخ گوزني با حفاظ هاي ميله­اي قديمي

حفاظ هاي ميله­اي قديمي به علت طراحي ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازيبا بودن، ايمني کمتري نسبت به بالا رفتن افراد غريبه و سارقين از آن دارند زيرا سارقين با کمي دقت و بريدن و خم کردن ميله­هاي نازک آن و حتي در بعضي موارد با کمک گرفتن از آن مي توانند به راحتي از آن ها عبور کنند.، ولي اين معايب، در مورد حفاظ شاخ گوزني صدق نمي کند، زيرا اين حفاظ در کنار طراحي بصري زيبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردي دارد و در تمام زوايايش مجهز به نيزه هاي تيز و برنده مي باشد و به بي رحم ترين شکل ممکن به فردي که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتي که بتواند در کنار آن بايستد!) جراحات جبران ناپذيري وارد مي کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزني بوته اي

کيفيت و زيبايي حفاظ شاخ گوزني

اين حفاظ هاي شاخ گوزني مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ هاي مختلفي وجود دارند واز اين رو با انواع مختلف طراحي نماي ساختمان نيز سازگار مي باشند. همچنين حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار با کيفيت هستند و رنگ آنها از نوع کوره اي الکترواستاتيک مي باشد به هيچ عنوان رنگ آنها از بين نمي رود و هرگز زنگ نمي زنند. همچنين اين حفاظ هاي شاخ گوزني به دليل قرار گرفتن انشعابات تصادفي آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالاي ساختمان، همانند شاخه هاي بي برگ درخت که گويي در پشت ساختمان قرار دارند به نظر مي رسند و از اين نظر داراي منظره طبيعي مي باشند. از زيباترين حفاظ هاي شاخ گوزني، مي توان حفاظ دو رنگ ليليوم را نام برد که با داشتن گل هاي بي رحم تيز و برنده آن حداکثر حفاظت و زيبايي را درکنار هم براي مصرف کنندگان با سليقه به ارمغان مي آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزني

از انواع حفاظ شاخ گوزني مي توان حفاظ شاخ گوزني، بوته اي، نيزار و ليليوم را نام برد که به ترتيب از راست به چپ قيمت آن نيز بيشتر است. از اين ميان حفاظ شاخ گوزني پايين ترين قيمت را به خود اختصاص داده است و در ميان مصرف کنندگان از محبوبيت بالاتري برخوردار است. در مدل هاي ديگر علاوه بر امنيت بالاتر بر روي زيبايي آنها نيز طراحي انجام شده است تا بتواند سليقه هاي مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بسته به ارتفاع ديوار و نوع حفاظ شاخ گوزني مورد استفاده متغير خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزني نيزار

عوامت تاثيرگذار بر قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت اين حفاظ هاي شاخ گوزني نسبت به امنيت بالايي که براي ساختمان ايجاد مي کنند بسيار پايين و به صرفه مي باشد. حتي در مواردي که ديوار ساختمان کوتاه مي باشد، بالابردن ارتفاع ديوار با حفاظ شاخ گوزني از بالا بردن آن با مصالح ساختماني به صرفه تر است. عوامل زيادي در قيمت حفاظ شاخ گوزني موثر هستند که از جمله آن مي توان به کيفيت جوشکاري، خمکاري و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت ميله ­هاي فولادي آن (داراي حداقل ضخامت 9 ميليمتري و بالاتر) اشاره کرد.

 طبيعي است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزني پيچيده تر باشد، کيفيت جوشکاري آن بهتر باشد (جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن)، رنگ آميزي آن از نوع کوره اي الکترواستاتيک و با پودر با کيفيت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزني)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بيشتري داشته باشد ايمني آن نيز بالاتر خواهد بود و طبيعتا قيمت بالاتري خواهد داشت. جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن نسبت به جوشکاري الکترود جوشکاري قوي تري است براي حفاظ شاخ گوزني بايد از مستحکم ترين جوشکاري، يعني جوشکاري تحت گاز دي اکسيد کربن استفاده شود. زيرا در صورت استفاده از جوشکاري الکترود براي حفاظ شاخ گوزني، احتمال جدا شدن شدن ميله ها از محل جوشکاري وجود دارد و در نهايت خسارات مالي جبران ناپذيري به شما وارد مي کند. بنابراين خريد حفاظ شاخ گوزني با کيفيت و داراي ضمانت، اهميت ويژه اي دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزني زيباي ليليوم

اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني

از آنجايي که مي دانيم محصولات تقلبي فراواني با حيله قيمت پايين تر در بازار وجود دارند و همينطور با توجه به اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني براي محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غريبه و سارقين، طبيعتا خريد حفاظ شاخ گوزني با ضمانت، از يک فروشگاه معتبر نيز اهميت دوچندان خواهد داشت و خيال شما را از بابت کيفيت خريدتان آسوده مي کند.

کارشناسان ما پس از بازديد از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب براي شما را که بيشترين امنيت مورد نياز شما را برايتان به ارمغان بياورد و با بودجه و سليقه شما سازگار باشد به شما توصيه خواهند کرد. همچنين بايد خاطر نشان کرد که با توجه به امنيت بالاي اين حفاظ هاي شاخ گوزني حتي نصب اين نوع حفاظ ها نيز کار خطرناکي است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنيد  و نصب آن را به کارشناسان بيمه شده ما که در اين امر تبحر لازم را دارند بسپاريد

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : عوامل,تاثیرگذار,بر,قیمت,حفاظ,شاخ,گوزنی, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 198 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 20:52

عنوان : کتاب فروشي کاواک

rik2_cavak.jpg 

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, روانشناسي,کودک و نوجوان,درسي و دانشگاهي  و غيره از فروشگاه کتاب کاواک .

داراي نماد اعتماد الکترونيک

ارسال کتاب به سرتاسر دنيا

جهت مشاهده‌ کتابها به سايت کاواک مراجعه نماييد:

https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ کاواک مراجعه نماييد:

 https:// www.mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد  #cavackonline :

اينستاگرام  https://www.instagram.com/cavackonline

تلگرام  https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسد آبادي، مابين ميدان کلانتري و کوچه سي ‌و ‌هفتم، پلاک ???، طبقه اول، واحد ?

شماره تماس : 88061153

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,کتاب,کاواک,خرید,کتاب,با,موضوعات,مختلف, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 206 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 14:11

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي، داراي ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي از کشور کانادا هستند. ايشان علاوه بر تخصص در زمينه ارتودنسي براي بزرگسالان، به ارتودنسي کودکان نيز کاملا مسلط هستند. شما با خيالي آسوده مي‌توانيد ارتودنسي نامرئي خودتان را به دکتر سعيد قريشي، دندانپزشک متخصص ارتودنسي بسپاريد. براي برآورد هزينه ارتودنسي، نياز به مراجعه شما به مطب دکتر ارتودنسي وجود دارد. از سويي با توجه به نوع ارتودنسي مدنظر شما، حداقل هزينه ارتودنسي مشخص خواهد شد. به عنوان مثال، هزينه ارتودنسي براي ارتودنسي نامرئي، بسيار متفاوت از حداقل هزينه ارتودنسي ثابت براي کودکان يا ارتودنسي ديمون است.

 

d633982_.jpg

 

دکتر سعيد قريشي: دکتر ارتودنسي (دندانپزشک متخصص ارتودنسي)

دکتر قريشي در سال 1382 موفق به کسب بورد تخصصي ارتودنسي کشور و همچنين لوح تقدير از وزير بهداشت شدند. پس از آن، براي افزايش مهارت و دانش خود در زمينه ارتودنسي (ارتودنسي بزرگسالان و ارتودنسي کودکان)، به کانادا رفتند و به ادامه تحصيل در دانشگاه آلبرتا در بخش ارتودنسي پرداختند. پس از طي دوره تحصيلي خود در زمينه ارتودنسي، موفق به کسب ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي ارتودنسي کانادا (FRCDC) شدند.

ايشان داراي پروانه و اجازه کار در کانادا به عنوان دکتر ارتودنسي هستند. همچنين ايشان در تهران داراي سه مطب در فلکه دوم تهران پارس، ميدان فرهنگ در سعادت اباد و در بزرگراه نواب، تقاطع آذربايجان هستند. در صورتي که در شهر قم ساکن هستيد، مطب دکتر سعيد قريشي در بلوار امين، بلوار جمهوري، ميدان سپاه واقع شده است.

 

دندانپزشک متخصص ارتودنسي:

براي کسب مدرک تخصص ارتودنسي، ابتدا نياز است که متخصص مورد نظر، به کسب دانش و مهارت در زمينه دندانپزشکي مشغول شود؛ به همين دليل متخصصيني که در زمينه ارتودنسي بزرگسالان  و ارتودنسي کودکان فعاليت مي‌کنند، ابتدا دانش و مهارت لازم براي دندانپزشکي را کسب کرده‌اند و در قدم بعد مي‌توانند دندانپزشک متخصص ارتودنسي بشوند.

 

بهترين دکتر ارتودنسي در قم:

دکتر سعيد قريشي، يکي از برترين متخصص ارتودنسي در قم است. در صورت تمايل، مي‌توانيد با  شما مطب دکتر سعيد قريشي، بهترين دکتر ارتودنسي در قم، تماس حاصل فرماييد.

 

هزينه ارتودنسي:

همان‌طور که بيان نموديم، متناسب با نوع  ارتودنسي مدنظر خود هزينه ارتودنسي متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال با توجه به شرايط اقتصادي کنون، ارتودنسي نامرئي با الاينرهاي شفاف که در کشوري همچون کانادا ساخته مي‌شود، در حدود 5 هزار دلار قيمت خواهد داشت که براي  بسياري از افراد، به صرفه نيست.

 

هزينه ارتودنسي دندان در سال 98:

بسياري از مواد تشکيل دهنده و لازم براي ارتودنسي، از کشورهاي ديگر تهيه مي‌شود و به همين دليل از کاهش ارزش ريال، قيمت ارتودنسي دندان در سال 98، مستقيما اثر مي‌پذيرد. هزينه ارتودنسي دندان در سال 98 به نسبت سال 97، داراي رشد 3 تا 4 برابري در اکثر موارد بوده است.

 

هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين:

به هنگام محاسبه هزينه ارتودنسي، به صورت معمول هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر محاسبه مي‌شود. قيمت ارتودنسي فک بالا، به صورت معمول بين 2/1 تا 3/2 هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر است.

  

ارتودنسي کودکان:

ارتودنسي کودکان يکي از مواردي است که نياز به تخصص جداگانه نسبت به ارتودنسي ساير سنين دارد. با توجه به فعاليت‌هاي کودکان در اين سنين و همچنين تمايل نداشتن‌شان به مراجعه به مطب پزشک، ايجاد محيطي جذاب براي کودکان و همچنين تعامل سازنده دندانپزشک متخصص ارتودنسي با کودک، عامل بسيار مهمي در جهت همکاري کودک براي بررسي و در صورت نياز، ارتودنسي دندان‌هايش است.

 

هزينه ارتودنسي کودکان (قيمت ارتودنسي کودکان):

همچون هزينه ارتودنسي که بيان نموديم، متناسب با نياز کودک شما، هزينه ارتودنسي کودکان متغير خواهد بود. در برخي مواقع تنها نياز به ارتودنسي پيشگيري است که هزينه به مراتب کمتري نسبت به ارتودنسي کودکان دارد.  در مواقعي نيز، نياز به هدگير يا ... مي‌شود که نياز به همکاري کودک در طول درمان دارد که البته بر قيمت نهايي اثر خواهد داشت.

 

مراحل ارتودنسي کودکان:

پس از انجام معاينه‌هاي مورد نياز از دهان کودک، عکس برداري OPG بايد صورت بگيرد. پس از آن، دکتر ارتودنسي، قالبي از دهان کودک تهيه مي‌کند و براي آن، ارتودنسي مدنظر را تهيه مي‌کند.

 

سخن پاياني:

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي همراه شما است تا علاوه بر ارائه پيشنهادات متفاوت براي هزينه ارتودنسي، ارتودنسي کودکان شما را نيز انجام دهد.

https://bit.ly/2PyGzhx

  

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : هزینه,ارتودنسی,کودکان,(قیمت,ارتودنسی,کودکان), نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 23:31